středa 25. dubna 2018

Propadla jsem Pokémonu GO

Ano, jakkoliv absurdní se to vzhledem k mému věku může zdát, je to tak. Začalo to celkem nevinně, když mi vzhledem k mému zdravotnímu stavu bylo doporučeno šetřit se, ale zároveň se také hýbat. Ale zase, aby to nebylo moc namáhavé.

A tak se z doporučeného pohybu vyklubala chůze. Nejprve pomalá a krátká procházka, ze které se postupně vyklubal asi kilometrový okruh. Ono kilometr není moc, ale na začátku byl problém i dojít přes ulici do supermarketu, a zpět. A bolelo to.

Jenže bezcílné procházky mě nikdy moc nebavily, a tak jsem začala vymýšlet nějaký cíl. Protože je lepší mít alespoň blbej cíl, než žádnej cíl. A tak se z hlubin internetu vynořil fenomén, Pokémon Go. A proč ne? Instalace je zdarma, a tak jsem se rozhodla to vyzkoušet. Konec konců, smazat to můžu vždycky…

Docela mě udivilo, kolik lidí tuhle hru hraje. A nejsou to jen "geekové", ale docela široká škála lidí, od rodičů s malými dětmi, přes přidrzlé puberťáky, až po čerstvé čtyřicátníky.

Takže...už chytám pokémony pátý měsíc. O poledních pauzách chodím do parku, kde je zdarma Wifi, několik pokéstopů a jeden Gym. Mám nachozeno něco přes 40 kilometrů, evolvovala jsem Magickarpa, a včera se mi vylíhl Dratini.

Jo, a Pikachu už jsem chytila taky.
Papa


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!